Maj 2012

Kollade tbx lite i min blogg för att se vad jag gjorde i maj förra året.
 
 Gick i början klädd i pants and mommies top. Hade en liten dille på kombon vitt och mörkblått haha
Firade valborg på chillmode med saris. Vi bojkottade valborgsfestandet.
Va mongo på lektioner i vanlig ordning,
Spontangrillade med brudarna från klassen. 
Bebis va på sjukhus och skrämde skiten ur mig.
Hade standardhäng på favvostället bryggan med sallad från pappa.
 
Va på jönköpings marknad med roliga människor
Hade även min första utgång som va awuseme.
Gick klädd i shorts och softade.
Fick uppleva aksel avrätta en skadad fågel.
 Fixade fias hår till balen och tittade lite på bal.
Va på bröllop med belinda och våra mödrar.
 
Maj månad va fan soft förra året. Miss that shit <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0