el stocholmo

Verkar som att jag och bendodo ska dra våra lazy asses upp mot sthlm på sportlovet. Åååh hoppas hoppas hoppas!!! Skulle va så jävla underbart att komma iväg lite! Sen älskar jag sthlm också det är så feeejnt. Då kommer jag äntligen få träffa min libanon bff! Goosh jag har saknat min andra efterblivna halva hahaha Hoppas hoppas.  Tyvärr så bor pamela i linköping så kommer ba träffa gabi men får dra min röv mot linköping någon dag och säga hej också.
 
Hade så kul med dessa 2 syskon att det finns inte!!! Saknar dem och saknar Libanon såååå mkt.... Mitt livs bästa resa solklart. Nätterna med vattenpipa, åka till restauranger och käka pasta kl. 3 på morgonen., KFC hemkörning, snack vid poolen och häng på terassen med alla andra . Underbara tider grät helt ärligt när jag skulle hem. Ville inte hem och om jag hade fått bestämma hade jag stannat i en månad till <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0