2012

Okej ska vi försöka se vad som hände under 2012???
Återförenades med apor som varit utomlands
massa nattpromenade med friends
Va blond
fick jobb på donken
gjorde mitt livs bästa resa till libanon, träffade underbara människor och hade det bääääst
 Blev mörkhårig 
 
 Festat så mkt med kompisar att jag tror att min lever blivit förgiftad och ärrad för livet hahhaa
Fick jobb på världens bästa offside med världens bästa arbetskamrater <3
 
Festat så mkt med kompisar att jag tror att min lever blivit förgiftad och ärrad för livet hahhaa
Blev rödhårig
Åkte till italien!!!
Jag firade min 18årsdag med världens underbaraste och bästaste vänner i världen <3
Firade belindas 18årsdag med henne och goa brudar in göteboorg
 
Det va nog det jag kom på 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0