Nicholas Sparks

 
Okej jag tror att jag talar för alla när jag säger att The Notebook är en av de vackraste filmer som finns. Filmen är ju en bok från början skriven av författaren Nicholas Sparks. Det alla kanske inte vet är att Nicholas Sparks haft fler böcker som blivit till filmer som nog alla känner igen.
 
Asså den människan är mästaren på kärlek! Varenda en av hans böcker som blivit till filmer är underbara!!!
Har dock bara läst en av hans böcker vilket är Message in a bottle. Men älskar alla filmer.

Nu har de gjort en ny film av en av hans böcker som heter Safe Haven. Det är Julianne Hough och Josh Duamel som spelar i den och ska ladda ner den nu nu nu. Den är säkert lika underbar som hans andra. 
 
Här är iaf de filmer jag vet är från hans böcker. Tror alla kan hålla med mig om att de är underbara <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0