KONTAKTANNONS

ATTENTION EVERYBODY!!!
 
Jag har en jättefin och underbar kompis vid namn Miss Antonia Ulfsdotter.  Världens goaste och sötaste människa. Hon söker killar som är mogna, fina kroppar och ett vackert leende! Hon skulle bli glad om ni gick in och la till henne. Kom inte och påstå att ni inte blir sugna när ni ser bilderna ;) 
 
Ni hittar hennes facebook häääääärr
 
Gå in och adda nuu  people  
 


Och nu till min andra snygga kompis Miss Sara Månsberg!
Hon gillar killar som har bra humor, kroppen är också ett plus men va ba allmänt goa lix!
Ni hittar hennes fb häääär
Gå in och adda denna sexiga jävel nuuuu
 
 
 
 
 
Jag vet jag har äckligt snygga kompisar hahhaha Killar haaaffffaaaa 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga är dom i alla fall :P haha

Svar: Ja de klart vad annars lix? :D
tiffanyhanna.blogg.se

2012-09-21 @ 12:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0