Da wekeend

Hallo bloggis
 
Igår så tog jag en fika med nicki, varant och laura. Mysigt as usual då man alltid träffar på folk. Drog sen och dansade en stund på offside. Det va dancehall och reaggaton night. Vi drog sen ett gäng till donken för nattkäk. Fördel med att jobba där man får lite privilegier ;)
 
 
Idag vaknade jag kl.12. Kollade på Buffy the Vampire slayer tills det va dags att gå till jobbet, drog direkt till stan efter för en fika med nicki och alla igen. Hhaha ja vi har inte mycket bättre för oss då jag är under 18... Men d e soft. 
 
Nu ska jag kolla några avsnitt av Buffy (ja mitt nya beroende, dör så snygg Angel är mums)
 
Bild från en utekväll i Libanon med släktingarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0