CRazy weekend

Den här helgen har varit awesome, Fikat varje dag och spontan utgång i fredags. Som vanligt har jag alltid dem mest spontana och roliga utgångarna med min bendodo haha Vi gick ut och rockade sönder stället, dansade med nicki och alla mina andra kompisar va också ute så det va askul. Jag och belinda måste ha gått ner 5 kilo var så som svetten rann på oss haha Kom hem vid halv 3 och däckade vid 4 typ. Lördagen va det fika med mergime och co. Precis när belinda joinat så ser vi min mamma och hennes vänner små lulliga på väg till sliver haha 
 
 
söndagen va chill hemma hos mergimes systerslägenhet med frida och elin och kim kardashian. Myste med miggis hela kvällen sen och hade det ba så jävla kul!
 
 
Bild på mig miggis och gurkan en rolig utekväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0