Mitt hjärta <3

Har nog upplevt en av de värsta dagarna i mitt liv. Bebis satte i halsen och kunde inte andas. Så jag fick ringa ambulansen och dem kom och hämtade henne. Nu mår hon bra men dem ville att hon skulle stanna över natten för observation. Precis varit och hälsat på henne. Va tvungen att få pussa och krama henne för att känna lite lättnad.

Tackar verkligen Gud att jag och pappa upptäckte henne i tid. Tänk om vi inte hört henne och något värre hänt? Herregud kan inte ens tänka tanken. Usch detta va ngt av d värsta jag varit med om. Men dani och alber va snälla och hämtade mig från sjukhuset. Vi drog till donken på nattkäk.

Har sån jävla äckelhuvudvärk för allt gråtande och så är jag förkyld... Men längtar tills min älskling kommer hem imon. Vet inte hur jag skulle kunna leva utan henne. Hon är mitt hjärta och mitt allt. Hon är min bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0