Good morning

på er alla! Är sjukt trött och seg för kom hem vid halv 12 elr så efter jobbet. Mina ben va helt jävla döda haha och gick inte och la mig förräns halv 3 sååå aaa får se hur det blir då jag ska jobba likadant idag också... Men igår var det iaf en bra dag på jobbet! Fick lite drive lucka utbildning så om jag sköter mig kanske jag får stå lite i luckan vilket är aaass soft! Sen jobbade jag helt själv i kassan i ca 2 timmar också efter att alla slutade vi 9. Fick beröm av min skiftledare så känner mig sjukt taggad på att jobba idag faktiskt.

 

Skrev att jag skulle till gbg med tjejerna på söndag men menade torsdag haha Så imorgon om det fortfarande är fint väder så drar jag saris, emma och nora till Liseberg! Nora får låna bilen så vi tjejer ska dra upp och åka hihi Taggar som in i faktiskt. Längtat efter Liseberg ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0