Flippad helg

Alltså den här helgen måste nog ha vaqrit den skönaste helgen på länge. I fredags drog jag ut med tjejerna och festade. Det va feeettt roligt och jag hade döda fötter efter att ha dansat hela kvällen.

 

 

Igår hade jag dansoch det av askul. Chillade hemma under dagen och senare på kvällen drog jag och Belinda till Olearysoch kollade eurovision. Haha vi alla flippade när Loreen fick 12:or efter 12:or. Dogge doggelito va dj och spelade as skön musk. Stället flippade när Loreen vann och jag och Belinda dansade tills 2 elr ngt då vi drog hem.

Blev serverad av typ världens dösnyggaste bartender också mumms <3

 

Idag endast jobb, och nu ska jag hitta ngt att äta och kolla första säsongen av True Blood

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0