En liten historia

Suttit och tänkt lite på livet. Haha berättade dom detta för Sara igår men nu ska ni få höra vad som rör sig i mitt huvud ibland



Hurfan kunde jag få ett så jävla tråkigt liv. När min pappa flyttade från Libanon fan flyttade han till Sverige för?!?! Av alla länder i världen... Alltså snälla jag växte upp i staden som Gud glömde. Vf inte new york,Paris,LA,London???? Neeeej Sverige och Gislaved..

Fan va nice om man hade varit en rik unge på upper East side?? Kunnat shoppa utan att titta på prislapparna, dejta en snygg chuck bass och åka på semester vart och när man vill!

Neeeej nej ist så är jag en tjej som Bor i en medelklass familj i en egentligen liten stad. Inget speciellt utseende och inte speciellt smart heller. Alltså ngt bra eller spännande hade jag väl kunnat ha i mitt liv?? Jag är ju inte ens lång!!! Och trots vad mina föräldrar tror så är och har alltid mitt kärleksliv varit dött. Så fan allting suger verkligen...


Väntar verkligen på att något spännande ska hända men känns som om man kmr leva samma tråkiga intuitiva liv år efter år. Detta är verkligen FML varning.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0