29/05

Sitter hemma och chillar lajte. Ska äta ngt och kolla på ett avsnitt av true blood hihi Senare så blire att jobba...Bläähh jobbar till 11 orkaaaar inte

 

Aja imorse gick jag och saris till donken för frukost. Hehe såå gott. Sen följde sara med mig när jag gjorde laserbehandling. Skrev nog för ett tag sedan om något som jag var nervös för elr så. Skulle gjort det för ca 2 veckor sen men maskinen var sönder så gjorde det idag istället.

 

För er som inte vet vad det är så är det en laser som går in i kroppens hårceller och bränner bort dem. Så efter ett par behandlingar så slutar håret tillslut att växa. Kan ju säga att det gjorde såinihelvets ont så det fanns inte. Klämde sönder Saras hand och lipade som en bebis. Tänk er att någon bränner er med eld samtidigt som hårstråna rycks bort typ. Alltså kunde knappt andas vid vissa tilfällen så hemskt. Men men det är värt det för nu kommer inte mina hårtstrån växa på ca en månad elr så. Och så halveras det efter redan första gången!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0