She owns the night

Vart på dansen och sen träffat anti och hennes boytoy och nu ska jag göra lite maat samtidigt som jag tittar på senaste pretty little liars!

 

Alltså dansen blir bara roligare och roligare. Men fyfaaaan hela min kropp värker och jag svettades i floder!!! Så det ska va ;) Känns lite läskigt nu för vi ska ha en mini uppvisning på lördag iom att vi har nya lokaler och ska då ha invigningsfest. OM 2 FUCKING DAGAR!!! Aaaah faan kan det rätt bra men fan läskigt ändå. Men vi har bytt till världens skönaste låt och koreografin som Francis gjort är awesome så d är nice. Åååh lycka känner jag.

 

 

This is the song!!! Älskar den så jävla skön. Och hur grym är inte dem här killarna ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0