Not in the mood

Har inte riktigt varit på blogghumör. Vet inte varför men ibland kommer det bara sådana stunder då allt är skit. Orkar verkligen inte med någon just nu.

 

Känns som att jag inte riktigt vet vart mitt liv är på väg just nu. Allt känns upp och ner och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vart allt gick fel. Vet inte vad jag ska göra längre... Känns som att något inom mig har gett upp. Jag har ingen energi kvar. Känner mig oftast trött. Inte kroppsligt utan själsligt. Känns som att min själ är trött. Gör allt jag kan för att dölja det men ibland kommer stunder som dem här där jag inte orkar mer. Vill kura ihop mig och hålla mig hårt om bröstet för det käns som att något river och sliter inuti. Känns som att mitt hjärta sakta bit för bit smulas sönder

 

Orkar inte bry mig men gör ju det ändå....


 

 


Kommentarer
Postat av: Din vän Louise

Tiffany lilla.. Jag finns här om du behöver prata någon gång eller så<3. I miss u!!

2012-03-04 @ 22:13:22
URL: http://louisestyle.webblogg.se/
Postat av: stephaniee

sexy!!! :))

2012-03-07 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0