villintevillintevillinte

Nu har jag bara idag och imorgon tills jag maste aka hem och lamna mitt alskade libanon. Har san angest att jag ba vill grata vill inte heeeeemmmm. Detta har varit en av dem absolut basta perioderna i mitt liv. Kunde inte onskat mig en roligare semester an sahar. Traffat sa fina manniskor som jag har haft sa roligt med att jag inte ens vet vad jag ska saga. Sa mkt kan jag iaf saga att jag inte fatt ngn somn den senaste veckan hahaha Har verkligen traffat vanner som jag aldrig kommer glomma och som man redan nu vet att man kmr ha kontakt med. Finaste libanon vill inte aka .......<3
Jag och gabi med ganget pa le petit cafe. Lagg marke till den enorma vattenpipan vi rokte hahahha
Vackraste pamela och jag pa hennes och gabis balkong dar vi kaaoozat!!
Nar jag gabi, och pamela akte till four seasons och chillade med mourad och mommo.
 
 
 
Kommer sakna alla mina fin vanner harifran sa mkt att det inte finns <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0