Tourist stuff

Idag så har vi turistat lite mer än shoppat. Gått runt gammla stan och slottet m.m. Redan sett det mesta ett par gånger innan men det är ändå mysigt. Fikat vid vattnet på djurgården och sedan åkte vi och åt på restaurang. OHMAJGAD hej matfantasten fick en god köttbit med hemmagjord bearneise och fantastisk potatisgratäng!!! Me so happy hahaha Exakt vad jag förväntade mig av en bra restaurang i sthlm.
 
 
Imorgon så ska vi ta en fika med lite kusiner och sen fram emot kvällen kommer min faster och hennes man ,som vi bor hos nu, från barcelona. Så medans dem andra städar så ska jag laga mat heheh Ja kunde inte låta bli utan ska göra kräftstjärts pasta till alla MUMS
 
Snodde lite bilder från min fasters instagram.
 
Jag och kusin i gammla stan.
Jag och faster coco, där ser ni även linnet från urban outfitters. Ser konstigt ut för det har vridit sig av ngn anledning....
Och lilla fina manda som chillar på balkongen
 
 
Sådäääär nu fick ni jue lite bilder eheh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0