Tjeeena

jo skrev ett rätt så långt blogginlägg igår men då skulle ju hela datan fucka ur och allt raderas. Men nuuu gör vi ett till försök hahha
 
Igår kom min fatser och hennes man hem från barcelona så då hade jag gjort mat till dem :) Det va väldigt uppskattat hehe Är just nu hemma hos min faster coco som bor typ jämte globen här vid söder. Det öööösregnar verkligen ner just nu men lite senare idag ska vi ner mot globen centrum och kolla runt lite.
 
Åker imorgoooon ska bli så himmla sköönt. 2 veckor av 30 graders värme, hav, fina platser, god mat och lite festande. Gaah bara att få ligga vid en pool med en iskall cola ska bli så fint. Inget mer av allt jävla regn!!!
 
 
Pratade med min fina anti innan. Så skönt att få prata med min pluttis. Hhaha hon har ringt mig 3-4 ggr den här veckan så nu känner jag mig inte lika handikappad med mobilen där jag inte kan ringa någon :) Kommer sakna den fulingen :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0