tattoo

Som praktiskt taget alla andra hormonstinna tonåringar innan 18 så vill jag tattuera mig. Men är en sån beslutsångest människa att jag aldrig kommer att bestämma mig. Jag menar detta är något som ska sitta där ända tills du är rynkig och vithårig. Menjag vet iaf att jag inte kommer vilja tatuera in något betydelsefullt just nu. Jag menar jag är 17 fan vet jag om livet lix? Nae det där sparar jag tlls åldern 20-30 där någonstans. DÅ har jag iaf levt och upplevt saker..
 
Nae nu vill jag ba tatuera in något galet snyggt utan ngn som helst betydelse. Så när folk frågar vf jag gjorde det kan ja säga äääh tyckte ba det va snyggt lix. heheh 
 
 
Som den första bilden. En tatuering som löper från nacken ner till svanken. DÖÖÖÖ så snyggt!!!! Fast inte det hon har skrivet det ser bara stort och klumpigt ut... Nae ngt smalare och finare text för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0