STHLM

Heej bloggen!!!
 
Sitter i min fasters lägenhet på östermalm. As soft då man bara går 5 min och så är man sedan i stan. Så idag har jag min faster och min kusin gått runt lite på stan. Hittade lite fint inne på urban outfitters, det va så jävla stort och dem hade så mycket att jag inte visste var jag skulle börja hahha. Men köpte en bikini och en armlös t-shirt, den är vit med ett grönsvart mönster.
 
Nu sitter vi bara och chillar lite men vid 9 ska jag och chadi gå och se den nya spiderman filmen på kungsgatan. Faster måste stanna med hunden så det blir bara vi 2 :)
 
Bikinin är mycket mer mörkblå irl och har inga axelband :)

Kunde tyvärr inte hitta bild på t-shirten men men har inget att ta kort med heller :((
 
Ska försöka uppdatera så gott jag kan men vet inte hur kul det blir utan bilder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0