Life ♥

Kan säga att utan en fungerande bloggapp så är min uppdatering värdelös. Som ni kanske redan har märkt ehehe. Men är inte hemma så mkt på dagarna så har inte tid att sätta mig vid datan och blogga...
 
 
Men men idag har jag jobbat halva dagen och senare så drog jag och belinda hem till nadine där vi va med henne och melissa. Va ute och larvade oss i gräset vid vättern och spelade lite rugby. hahahah bäst! Hade ingen aning om att nadine va världens grymmaste gitarrspelare in da world. Så jag och hon spelade och sjöng och god damn va grymt det va!!!! Vi har bestämt oss för att bli youtube fenomen så slänger nog upp en video när den blir gjord. Då blir det lite bättre än mina tafatta försök att klinka på en gitarr och ni får höra ett proffs spela! 
 
Orkar inte slänga upp bilder så ni får lite random wehartit skönheter  ♥
 
Life is made out of beautiful things. You just have to look around and really see them.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0