Ledsen as hell

Okej min uppdateringen blev dålig där ett tag igen men har faktiskt sörjt. Min fina mobil som jag har haft i lite mer än ett år blev stulen, Är så jävla ledsen för min mobil är mitt allt. Gör verkligen ALLT med den.... Har ingen kamera så tar alla mina bilder med den, sen har jag ingen ipod elr så heller så lyssnar bara på musik i mobilen.
 
 
Aa iaf är asledsen men what 2 do. Håller på och pckar det allra sista i resväskan nu, bebis håller mig sällskap hehe Vid 2 åker bussen mot sthlm så har ju fortf tid! Men eftersom jag inte har en mobil så vet jag inte hur det blir med uppdateringen där uppe.....
 
Hr en tillfällig mobil där jag endas kan ta emot samtal och sms men inte ringa elr svara. Mina kompisar som vill nå mig kan skriva på fb så får i nr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0