ginatricot/new yorker

Sådäääär. Äntligen kan jag visa lite mini shopping som jag ägnade mig åt igår ehehe
 
 
Jag och Belinda gick på stan lite igår och kollade runt. Hittade ett par ballerina skor på new yorker och 2 toppar+öronhängen på ginatricot. Åker jue utomlands om lite mer än en vecka så det behövdes bra ihi 
 
 
New Yorker / 99kr
 
 ginatricot/ 75kr
 
 
Angelina sleveless top 
Sunny lime
Framsida
 
 
And back ginatricot/124kr
 
Fridali Top
Diva pink
Framsida
 
 
Baksida / 59kr
 
 
 
Och det va allt, inte mycket men är aaasnöjd med det!!! Allting ska följa med på semestern hihih Blusen är egentligen mer neongul/grön irl och bustiern är mer hallonröd än cerise. Lööve it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0