Beirut - 2012

Heeej
 
Har haft det hur goot som helst ansalange!!! Det ar skitvarmt har och har redan fatt en fin branna (men brande mig dock de forsta dagarna, aj sager jag bara...). Sitter vid poolen varje dag och dricker ol elr smirnoff och lever liiiiveeet. Vill typ inte komma hem ... Traffat sa underbara manniskor redan, gar inte beskriva hur trevliga manniskorna har ar. Kanns som hemma da det ar samma sprak och mat m.m. Tanker tvinga pappa att aka ner igen snart med hela familjen hahah
 
 
Igar sa va vi uppe vid bergen dar min pappas familh hade sommarhus innan. At god mat med slaktingar och hade det sa sjukt trevligt, fick aven aka med min sysslings fastman pa hans harley davidson och det va sa sjukt nice. Man hade varldens utsikt iom att man ar uppe vid berget och skamtar inte ska fan skaffa mig en sadan elr en kille som har en haha
 
 
Ska snart med min faster och roy ut och ta en drink nanstans. Ni far ha det gott sa lange friends!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0