If I don't get my dreams i might as well die

Idag har nog varit en fin dag känner jag. Skolan va la lite fucked up men annars bra dag haha Stack upp till a6 med fia,anti och julia. Där träffade vi på Michaela vilket va så väldans trevligt. Jag fia och anti stack sedan och åt på donken vilket också va gött det. Sen stack jag och anti hem till mig och sedan ut igen för att träffa hennes bf cio och ovanpå det så kom sara som jag knappt träffat på 2 dagar och joinade. Vi satt och snackade lite sedan medans vi väntade på hennes buss. Har även hunnit med att lämna CV på 2 ställen så jag känner att jag hunnit med rätt mycket idag och det har vart en chill och allmänt go dag.
Känner att dem här bilderna sammanfattar lite hur mitt år 2012 ska (hur jag vill) att det ska se ut.









Känner att bli nästan blond, kirra ett jobb så jag kan spara pengar och dra på världens drägg resa med fina flickor,dricka goda drinkar, samt skaffa mig en sexy bf ,älska mig själv, festa sönder tills jag stupar och lyssna på asgo music under 2012 låter som en bra idé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0