Hmmm karma do exists

Hhahahah jag tror jag dööör!!!! Fyfan karma har varit på min sida för en gångs skull! Skrev ju igår att skolan vart lite fucked up och orkar inte berätta hela historian men the main story. Jag glömde min data på ett bord i skolan och då tänkte några i min klass att ja den baxar vi! Sen insåg dem att det va min data och vågade inte berätta att dem hade den i sitt skåp. Men fick reda på det tillslut och aa fick en dålig bortförklaring men idag visar det sig att en av deras dator har gått sönder hahhaha SÅN KARMA


Iaf har geografi nu med klassen. Ikväll ska jag anti, michaela och ida hem till fia som e home alone och där blire lite mat, godis, mys och sleepover!!! Kommer bli fun fun hihih

Hihi sööta <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Just nu håller jag en bra tävling i min blogg och jag hoppas att du blir en av dem som tävla. Tävlingen gå ut att man ska vinna en iPhone 4 :)



Du hitta den här : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-iphone-4.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag och förlåt om jag störde! <3

2012-01-13 @ 17:29:35
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0