-

Suttit i sängen hela morgonen och kollat på det nya Nikita avsnittet och det senaste Pan Am. Maten är snart klar så jag ska hoppa ur sängen och gå ut och äääta. Yuuum har inte ätit frukost så är hungryyy hihih

 

Oh fick reda på en rolig sak i förrigår. Tydligen så har några av mina "ex" vänner raggat på min kusin bakom min rygg. Medans vi va vänner. Hmm ja där ser man vilka fina vänner man hade. Men skrattar faktiskt bara åt det och åt hur patetiska dem va som ens trodde att min kusin skulle vilja ha några så äckligt patetiska som dem tjejerna. En av dem hade till och med frågat om han ville hitta på ngt med henne. Blääh tur att han iaf har bra smak när det kommer till tjejer. Glad att man gjort sig av med dem såkallade "vännerna" nu ser man hur lojala dem va


Hahah en gammal bild från gislaved. Så liiten man va då hahah


Kommentarer
Postat av: Pato :D

You go girl!!! haha vet vem du menar :P

2012-01-11 @ 01:13:46
URL: http://aaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0