Please god help me

Min mormor har somnat i vardagsrummet (hon bor hos oss nu medans hennes lägenhet görs om) och OH MY GOOOOD finns nog ingen som snarkar som henne!!! Hon snarkar höga och sen muttrande och sen hostar hon och ja gud vet vad hennes snarkningar låter som men kan säga att det inte är lätt att somna till det ......

 

 

Aja spelar ingen roll för imorgon har jag sovmorgon tills kl halv 3. Så freakin skönt att slippa företagsekonomin!!!! Känns dock lite ovärt att gå till skolan för en lektion. Min mormor tyckte att jag skulle skolka hahha Så skön finns ingen bättre än min fina fina mormor ♥

 

Åh nu låter det som att hon slutat snarka!!! Hmmm vi får la se snart om hon börjar igen och om jag får någon sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0