So many questions

Min uppdatering kommer ju suga under helgen så här har ni lite att läsa

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej.

Varit kär: Trodde det när jag var yngre men nu har man insett att det va barnsligt intresse typ??? haha aja

Förlorat någon speciell person: Nope

Varit deprimerad: Ja

Varit så trött att du somnat sittandes: Räknas bilen påväg hem från bröllop? haha

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha nej så badass har jag aldrig varit faktiskt.

Brutit ett ben? Nope

Gjort nåt du ångrar? Ja vem har inte

Hoppat Bungee Jump?  Tyvärr så nej, men mååste i framtiden!

Ljugit för någon du tycker om? Ja.

Ätit en hel tårtaGillar inte tårta bluuääh

Gjort bort dig offentligt? Alltid -.- Världens klumpigaste människa heeej

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Yes :)

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Skrattat så att du har börjat gråta: Haha för mkt

Träffat någon som förändrat ditt liv: Flera personer sen jag flyttat måste jag säga <3

Insett vilka som är dina äkta vänner: Hell yes

Kysst en kompis: Haha ehm yes

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 elr 3 skulle jag gissa på

Har du några husdjur?: Nej

Vill du ändra ditt namn: Nej älskar faktiskt mitt namn

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Släktingar och bästa vännerna och sen utgång samma dag och helgen efter. Awesome födelsedag

Vilken tid vaknade du idag: När belinda gick till skolan...

Vad gjorde du igår runt midnatt: Snackade med belinda

Någonting som du längtar till: Göteborg imooon

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bo i ett grymt land som USA eller Hawaii

Vad lyssnar du på just nu: Serani- No games.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Tiffany Maria Hanna

Singel/upptagen: Singel.

Stjärntecken: Skytt

Kille eller tjej: Man

Grundskola: Gullviveskolan, Johan Orre skolan och sen Lundåker

Gymnasie: Erik Dahlberg gymnasiet

Högskola: Njaaa vi får i framtiden hur det blir med det

Hårfärg: Brunett nästan svart typ är min riktiga men just e jag rödhårig haha

Långt eller kort hår: Halvlångt??

Längd: 1,68cm

Vad gillar du gällande dig själv: Är hyper och nästan alltid glad, social, ställer alltid upp och gör allt för de jag älskar

Piercings: Öronen och naveln

Tattoos: Nope inte än men efter julen när jag har pengar så

Höger eller vänster: To the right to the right

Operation: Never nope

Sporten du spelar: Dans när jag är ute haha Tro mig man svettas sönder jag har typ träningsvärk efter..

Senaste konsert: Shakira när jag gick i 6:an typ hahaha

 

JUST NU:

Äter du: Nothing

Dricker du: Nothing

Är du på väg att: Nothing

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Yeees

Vill du gifta dig: När den rätta kommer så kommer jag nog kasta mig i armarna på honom hahaha

Karriär i åtanke: Sångerska, skådespelerska, bartender, modell, FBI agent, spion, ninja, lönnmördare bara gud vet vad som händer med mig

 

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Ja

Gjort något sjukt spontant: Jaa

Har du blivit arresterad: Ne faktiskt inte

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Innan va jag bättre på det men på senaste tiden har det blivit sådär

Mirakel: Ibland.

Kärlek vid första ögonkastet: Jag tror att man kan känna en intensiv och stark kontakt första gången man träffar någon, räknas det???

Himlen: Ja

Änglar: Ja

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0