Party hard work harder

I fredags jobbade jag, min saris kom och höll mig sällskap en stund. Sack med alil och hans kusin och käkade på donken efteråt. Donken på natten säger jag bara! Finns det ngt bättre haha löööve
 
 
Igår umgicks jag med belinda, hem till peti en stund och träffade lite roligt folk och sen jobb igen. Igår stod jag i garderoben, det var rockkväll och faaan vad folk och jackor det vaaaa. Som tur va så hjälpte martin mig, så chillade med honom i gardeeroben hela kvällen vilket gjorde det lite roligare, Va lite bråk som alltid när det är packat med folk som är svinpackade, men vaktehomies kom och tog hand om det. Hhaha älskar våra vakte dem är fan bäääst. Skönaste <3
 
Sist det va så mycket folk på offside va fan på labyrint!!! Gryyym natt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0