p-fest....again haha

 
Igår drog jag mig en sväng till offside. Det va någon grej på karlsson och sliver för alla som har restauranger så dem skulle dra dit. Jag va bara med en stund när dem förade på offside då jag hade skola kl.8 imorse men men det va kul ändåö. Vi satt och skrattade, drack och hade det trevligt <3
 
Steven, robi, partycrasher, peti, jag och martin!
Min fina kusin jakob och sen snyggingen robi.
Och sen sanna i grönt som jag jobbar i baren med! Hon är typ min mentor!
 
Snodde bilder från offsides hemsida på fb! Tyvärr så kunde inte alla komma men det va trevligt med dem som var där iaf. Ni kan gå in och gilla offsides fb sida hääääär 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0