Freaky Friday

Varje fredag hela December kör vi med Dj Alil A som ger dig den bästa musiken i stan då han kör en blandning av Hip Hop & RnB, Dancehall och House musik! Våra bartenders står redo för att servera efter era önskemål och ihop med er bildar vi den bästa stämningen på "Freaky Fridays".

Varm välkomna//Offside Crew
 
 
Tycker att alla ska komma till offside på fredag och shaka aasset. Grymmaste dj:en Alil A kommer att spela och han är jävligt grym mina finisar. Om jag inte skulle jobbat skulle jag själv vart på dansgolvet och flippat. Men får tyvärr sitta på min stol i entren och gunga där. Kolla en till sak som gör det värt att komma, mitt vackra ansikte är det första ni ser när ni kmr!!! 
Be there or be square biitcheess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0