Libanon 2012

Nu är ja hemma igen och tänkte slänga ihop ett inlägg om Libanon. Tänkte vara snabb och inte som med miami då jag aldrig orkade skriva ett inlägg elr lägga upp så mkt bilder, 
 
Vi bodde i ett område som heter Jouneh. Det är mycket krig mellan kristna och muslimer men där vi bodde så va det bara kristna vilket är skönt så man slapp vara rädd. Därborta så kan du bli dödad för att du är kristen, så klart jag va lite nojig först men sen fick jag veta att det bara va kristna där. Iaf så hela första veckan så umgicks jag mest med min faster och farfar och kusiner. Men efter en vecka började man lära känna alla andra på hotellet. Hotellet är ägt av en svensk så det är nästan bara syrianer och libaneser från sverige. Så det va skönt att alla pratade svenska.
 
 
Jag blev riktigt nära med Pamela och Gabi som är syskon. Och efter den dagen så umgicks vi varje dag tills att jag åkte hem. Vi umgicks självklart med en massa andra. Det va en massa från sthlm och göteborg. Det fanns bla 3 tjejer från nässjo som inte alls ligger långt från jkpg. Kanske 15-20 min så vi ska definitivt passa på att träffas sen när dem kmr hem. Vi gick alla ut och åt och rökte vattenpipa m.m. elr satt i hotellet tills 4-5 ngt hahha 
 
 
Bästa semestern in my life 
 
Nere i hotellet
Da girls 
Bebis ♥
Fina gabi och rebecka som är från nässjö ♥
Från våran dag i harissa
Typisk vattenpipe kväll, gabi och charlie
Finisar
Ute med maria, gabi och robert
 
Min sista natt då vi gick ut ett gång och käkade. Här ser ni de 3 fina systrarna från nässjö ♥
 
 
Nu väntar jag bara på bilderna som mina faster och jag tog med kameran! Dessa bilder har jag behövt baxa från fb hahahha Så ni får bilderna från första veckan någon  annan gång! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0