It's the way im feeling i just can't deny

Jag vill sätta mig i en bil och bara åka iväg i flera timmar medans jag lyssnar på bra musik
Jag vill headbanga på en konsert i jeansväst+boots 
Jag vill vandra längs champs elysees i ett par Louboutin
Jag vill dansa med en snygg kille på en mörk nattklubb i miami
Jag vill dansa latinsk dans i sydamerika
Jag vill äta nudlar i thailand
Jag vill bo i en spansk herrgård med en älskare
Jag vill bli kysst längst upp i eiffeltornet
Jag vill att någon ska hålla om mig och säga att allt alltid kommer vara okej 
Jag vill köra en sportbil längs franska rivieran med vinden i håret
Jag vill dansa i en parad i rio 
Jag vill bli isblond
Jag vill hitta kärlek i en hopplös plats
Jag vill få röda rosor av en främling 
Jag vill bli bjuden på pasta i italien 
Jag vill vandra på en vit strand i karibien med en älskade
Jag vill bo i en liten grekisk by med vita hus och blåa luckor
Jag vill resa till palats och vackra skogar
Jag vill hålla hårt hårt i någon och hoppa bungy 
Jag vill bli kysst på riktigt som att det betyder något 
Jag vill ligga kvar hela dagen med någon i pyjamamas och bara va 
Jag vill ha en piercing och tatuering på samma ställe
Jag vill ha någon som bryr sig 
 
No one will ever understand how much it hurts, u feel hopeless, like nothing can save u, and wheen it's over and gone, you almost wish that u could have all that bad stuff back so you could have the good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0