in the meantime

tills vidare inlägg får ni det här att läsa sålänge 
 
 
 
 
Bästa veckodagen: typisk tonårstänkande fredag ofc

Humör:sjuk

Favoritgodis: fizzy bubble flskor (de brungula) och pasta frutta

Är det nåt du absolut inte äter: ketchup på hamburgare

Kläder just nu: magtisha och trosor.

Musik just nu: fastnat för usher-scream oh gustavo limas - balada boa

Favoritsaft: bobs jordgubbssaft eller fläder

Dagens längtan: Libanon <3

Hur många kuddar sover du med: 4 stycken

Spelar du nåt instrument: spelade piano och gitarr ett tag men nu sjunger jag bara

Dagens frisyr: toffs all the way

Kommer du ihåg din första kärlek: nej har inte varit kär än sååå bara wait and see

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja ofc

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej tror människor behöver kärlek i livet,

Bio eller promenad:Beror på vem jag promenerar med och vilka filmer dem visar på bio...

Dagens borde: Städa mitt rum

Dagens fundering: Varför har jag inte spytt än? Rädd att det kmr kma när jag sover, Hatar att spy bluuääh

Snarkar du? Bra när jag är förkyld tror jag

Rädd för insekter? Nope inte direkt

Det här är jag bra på: Återkommer när jag kommit på det. Provar fortf på nya saker

Vad vill du jobba som? Vet inte än. Fan give me a break jag är ba 17 föfan.

Chips eller godis? godis alla gånger

Skriver du dagbok? Gjorde innan men sen tröttnade jag.

Har du tatuerat eller piercat dig? Nope bara navel och öronen men ing tattoos.

Hur många syskon har du? 3

Är du rädd för blod? Nej på ett sätt är jag fascinerad av det....

Anser du att du är stark? Fysiskt kanske inte så mycket men rätt så psykiskt.

Röker du? ja men försöker sluta... 

Snusar du? nej usch

Använder du knark? Nej

Kaffe eller te? Te till frukost och kaffe sen typ..

London eller Paris: Aldrig varit i london men älskade paris när jag va där.

Favoritfärg: har ingen

Född: Sverige
 
 
bara för att
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0