Fashionistas gone bad ....elr??? hmmmm

Hej hej. Idag är jag trött och mår skit... Jobbade igår och drog sen till stan för att säga hejdå till mergime som åkte till turkllandet! :( Sen satt jag en stund med nicki och co. Hängde lite hos min kusin på hans sportbar och ba chillade. Somnade inte förräns vid 2 så va helt död imorse. Zooombie mode on bitches!!!
 
 
Drog på mig mjukis och en tröja. Big NO NO om du kmr till min skola. Här kommer alla fashionistas och leker lite. med värsta klackskor och uppklädda från topp till tå. Inget fel med att va fin till skolan med lltså vissa överdriver. Så som vissa klär sig i skolan är en lätt "festoutfit" för mig. Så idag är jag en ful jävel haha Mjukis all the way bitchez
 
 
Har laddat upp med 2 cola burkar ett äpple och en kexchoklad som ligger i skåpet! Awesome 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0