TiffTuff <3 Peti

Idag har min dag tillbringats med min Peti! Varit hemma hos mig och sedan hämtat hennes klänning till bröllopet :) Efter det satt vi bara ute och snackade i ett par timmar. Så himla nice

 

Lärde känna min fina vän när jag gick i sjuan, det var första gången jag träffade henne. Senare under sommaren 2010 så började vi umgås och då fick jag mig verkligen en vän för livet. Har så sjukt fina minnen med den här människan att det inte finns. Haha hon som gav mig smeknamnet TiffTuff (tack för den peti) Har alltid kul med denna tjejen och kan verkligen snacka om exakt vad som med henne. Hon är som min storaryster och bästavän. Hoppas också på att bli släkt med min bby i framtiden hihi '


Tack för alla fina minnen som du har gett mig och för att du alltid funnits där och lyssnat. För allt som vi gått igenom både separat och tsm och som fört oss närmare. Jag vet att i dig har jag funnit en vän för livet! Hoppas att inget någonsin särar på oss. Går inte riktigt att förklara i ord hur mkt du betyder för mig. Men hoppas att detta förklarar lite iallfall.








Love u sis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0