Sun and beach ohh sweat loove

lalalalala okej heeej tbx fran stranden ehehe

 

Idag har vi inte gjort nagot annat an chillat pa stranden och atit god mat! Stranden har i fort lauderdale ar riktigt vacker och vattnet ar sadara fint turkost och genomskinligt!!! Aaaaahhh love it.

 

Fast langtar ju anda hem till mina friends! Om jag hade haftmina vanner har hade jag nog kunnat stanna 4-ever!!! Alskar alla restaurangerna vid strandkanten och t-shirt/bikini affarerna som alla ser likadana och innehaller samma grejer haha. Och alskar vadret. Vet att jag vill flytta utomlands till ngt liknande stalle nar jag blir aldre :D

 

Haha vi at lunch pa ett stalle som heter Bubba Gump!! Ni som har sett filmen Forrest Gump kommer nog ihag att forrest sedan oppnade den rackgrejen och dopte den till bubbagump!!! Sa vi at pa den restaurangen, det va coolt faktiskt dem hade massa bilder och citat fran filmen :) Visar bilder nar jag e hemma!

 

Bild fran idag :) Va lite molnigt sa vattnet ser inte lika turkost ut som det gjorde nar solen sken haha Nu ska jag till rummet och tvatta av mig saltvattnet. Och sedan smorja in mig i mina nya Victoria's secret body lotion (skryta jepp det gor jag hahah) godaste jag nagonsin lukta pa!! Mmm victoria's in my <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0