Liiite shopping

gjordes igår hehe :) känner att min garderob behöver få lite nytt i sig nu när hösten e på väg. Så smet in på HM för att köpa ett par svarta byxor. Såklart får int edme in min storlek förräns först på tisdag så blir att få gå tillbaka då haha

 

Men köpte iallafall med mig de grå/beige byxorna jag hade på mig idag !! Och en enkel svart stickad tröja. Tycker att en stickad tröja till hösten är ett måste typ !!! Och den här va exakt i den modellen jag ville ha så jag slog till dirr asså :D

 

Inte världens bästa bild men men haha

Dessa fina armband fick jag av dragana och patricia. Det bruna fick jag av Dragana som hon köpte till mig från ett kloster i serbien :D Får ett varje gång hon är därnere typ så det e kul!!! Och den med namnet fick jag av patricia från när hon va i Turkiet :D Tack tjejer love them!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0