Fort Lauderdale

Godmorning sunshines!!!

 

Just nu ar vi i Fort Lauderdale. Vi kom hit igar fran orlando och tillbringade hela dagen pa en asstor mall med en massa outlets :) Hittade massa fint kan jag tillagga och har en massa att visa nar jag kommer hem hihi

 

Ar hemmma igen pa tisdag eftermiddag sa har inte sa mycket semester kvar nu tyvarr. Kommer sakna det har och alla manniskorna man har traffat. Fran brasilien till indien och bahamas. Lite mix av manniskor kan man ju saga haha cleriston,jonathan och amy made my friday in miami!!!

 

 

Idag har vi iaf bara tankt att hanga vid beachen har :) Lite trotta haha Men ska anda bli lite skont att komma hem. Har saknat alla mina friends sa aa blir fun :)

 

 

En bild fran min dag med cleriston och co pa varat hotell vid miami beach som jag tog fran min fb :) Ooopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0