Färdigfixad puuh

Är färdigfixad nu och så fort mamma är klar så åker vi hem till bruden. Där ska man lix ta bilder med henne och sånt och sedan åker jag med mina släktingar i en stor buss till södertälje :) Moder min och dem andra kommer efter.

Lockarna är väldigttyp så nu och hela håret har lyfts ngra centimeter men det kommer släppa väldigt mycket sedan haha

Ska ba lägga mascara och sedan är jag klaaar :D Bättre bilder få ni ofc imon :) (men varnar er det är iPhone kvalite haha puss my lovely ones <3


Kommentarer
Postat av: Dragana

Så vacker du är!! Klänningen is to die for.... Vart var det den var köpt nu igen? PUSS

2011-09-17 @ 15:09:00
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: emma

fan va fin tiffany :D

2011-09-18 @ 15:08:48
URL: http://emmafogman.blogg.se/
Postat av: Tiffany

Tack så mycket sötisar :D <3



Den e från märket Lipsy och köpte den på internet :)

2011-09-18 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0