Bröllop 17/9

Här kommer lite bilder tagna med min cellphone frå bröllopet :)

 

Åkte buss upp med ngra släktingar och satt med Belinda i bussen och chillade med musik på vägen! Det va gött nice.

Dansade tills mina fötter gjorde ont haha hade det iaf hur kul som helst med mina nära och kära <3

I bussen. Haha mano va min privata fotpall (y)

<3

Söta!! <3

Jag och min nya pojkvän!! Är vi inte söta tsm !!!!! <3<3<3<3

Sedan blev min bf tråkig så jag hittade mig en ny!! Fast dumpade honom också senare för kändes lite konstigt iom att han e min släkting :/:/:/ Haha ne men en av mina favvo kusiner faktiskt ! love u <3

Hahah hur söt!!!!!!!!

Sato' and mouri. Snart kommer jag vara lika bruuuun !!!

Hihi fina!! <3

Det vackra brudparet!!! Grattis igen <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0