Ärr i själen

 

Det här inlägget va inte det lättaste att göra. Det är fortfarande inte lätt för mig att prata om allt som hänt och har ju inte heller tagit upp allt heller. Men nu har ni iallfall fått en inblick av hur min barndom/tonår va. Inte direkt en dans på rosor men vem har haft det egentligen??

 

Ville som sagt ba visa att svårigheter går att överkomma!!! Live är inte alltid dyster och mörkt utan tillslut ser man ljuset. Kan ba säga att allt som jag gått igenom har gjort mig starkare och till den personen som jag är idag. Vill som sagt inte att någon ska tycka synd om mig utan vill bara visa att ni som har det svårt/har haft det svårt inte är ensamma!

 

Låt inte någon trycka ner er och kom ihåg att alla är vackra på sitt eget sätt!

Btw i videon säger jag att det började i 6:an men menar 3:an haha tror jag säger fel på ngt annat ställe också men aa ni fattar nog :)







Jag och mamma när jag va bebis

Jag och Belinda en julafton

I 3:an när allt började. Fast kan erkänna att mina ögonbryn va rätt grova haha

Hahah med min "grupp" när vi framförde rihanna:s s.o.s på melodifestivalen i skolan i 5:an

Med 2 av dem bästa människorna i världen !!

'

 

Hhaha ja där har ni hela min förvandling genom åren haha

 

 

 

Önskar ba att jag hade kunnat prata med den lilla flickan på bilden... Som då såg så glad ut och som inte hade ett bekymmer i världen. Förbereda henne och berätta att tyvärr skulle allt inte bli som hon tänkt sig i livet. Men samtidigt berättat att allt kommer att gå bra sedan. Att hon kommer träffa vänner som hon kommer att älska och lita på. Att hon tillslut kommer att vara lyklig efter alla svårigheter som gud kommer att låta henne gå igenom. Och säga till henne att vara stark. Inte låta dem andra trycka ner henne till den grad att hon i fyran funderar på självmord för att allt blir för jobbigt för henne. Säga åt henne att hon är vacker och kommer alltid att vara och att hon ska skita i vad folk säger till henne och bara vara lycklig med sig själv och sitt liv. Men önskar inte vi alla det på något sätt??


Jag tror faktiskt att allt händer av en anledning och att gud lät mig gå igenom det här för att jag skulle bli en starkare människa <3


Kommentarer
Postat av: Dragana

älskar dig min vackra skatt. du har bländat mig med inre och yttre skönhet sen första gången jag såg dig :* <3<3<3<3

2011-09-12 @ 19:34:33
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Tiffany

Älskar dig med bästavän!!! Kan inte annat än säga samma sak. Du har alltid funnits där för mig <3<3<3<3

2011-09-12 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0