Walking your problems away

Efter att ha ätit hos pappa efter att träffat sara i a6 (vi har smidit lite roliga planer hihihi lööve my boo <3) så messa antonia mig så jag och hon träffades och tog en promenad till ica maxi för hon behövde handla och vi bara pratade på om exakt allting. Va väldigt skönt, det av välbehövt hehe

 

 

Lite roligt för om någon hade sagt till mig i början av ettan att jag och Antonia skulle bli grymt bra vänner, att jag skulle kunna anförtro allt till henne, så skulle jag nog bara skrattat högt. Men nu blev det så. Jag, hon och sara dem tre musketörerna haha That's the deal! Ne men älskar när människor överraskar en positivt. Nu är den lilla plutten en grymt bra vän som jag litar på grovt mycket. Love my daarling (Sara jag lovar älskar dig också men tror människor har fattat det hahahah )



Love u bebbes <3


Kommentarer
Postat av: aa

love you tiff<3

2011-10-18 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0