UGGS

I USA så var det verkligen packat med UGGS men det va inte fake uggs utan dem sålde typ ba dem riktiga uggsen från UGG Australia, provade ett x antal kan jag säga och dem va så sjuukt sköna. Mamma köpte ett par, försökte övertala henne att köpa ett par åt mig också men tydligen så hade jag redan shoppat för mycket (sen när är det möjligt ?? ) så nä fick inga....

 

Men när vi kom hem så visade det sig att mammas kompis hade en svägerska som köper in dem sjukt billigt frå australien så mamma beställde ett par åt mig!!! Yeeey happiness <3

Tror det är dessa iaf! Vet bara att hon beställde ett par svart och lite högre så hoppas på dem <3


Nu har jag inhandlat allt jag behöver inför vintern! Det ända jag behöver nu är en ny halsduk och all done !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0