Tonight I will be dreaming seet dreams my darling. Let's just hope that youre in it.

 

Har växt upp med den här låten och kan inte komma ihåg en tid då den inte funnits i mitt liv. Det kan gå låtar som jag slutar lyssna på och sedan aldrig lyssnar på men av någon anledning lyckas jag alltid hitta tillbaka till den här låten. Får mig att må lika speciellt för varje gång jag lyssnar på den. Har inte ni sådana låtar?? Ni känner en speciell känsla men kan inte sätta fingret på vad det är men du vet att det är något speciellt. Kan somna till den här och drömma vackert. Älskar speciellt gitarren i låten. Så vackert.


En av mina absolut favorit låtar! Tänk att den har funnits med mig i 12 år men älskar den lika mycket varje gång jag lyssnar på den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0