Shoppingen från USA

Har kompisar som bett mig lägga ut vad jag shoppat i USA på bloggen så tagit mig tiden att fotta allt nu haha Äntligen och ska försöka lägga upp lite bilder någon dag från semestern också ehehe

 

Blå/vit randig figursydd skjorta Polol Ralph Lauren

Kofta utan armar(?) från Polo Ralph Lauren

Kofta från Tommy Hilfiger

Rosa/vit randig (syns inte på bilden men den randig) skjorta Tommy Hilfiger

Rosa pike Tommy Hilfiger

Vit pullover Tommy Hilfiger

Vit stickad tröja Tommy Hilfiger

Blåa jeans (köpte ett par exakt likadana i svart) Tommy Hilfiger

Tröja Forever 21

Ringar Forever 21

Body lotions och body splash från Victoria's Secret. Hade en till Body splas men smart som jag e glömde jag ta ut dne från mitt handbagage så dem slängde den i tullen :(

Klackar från ngn random butik haha köpte dem för ca 100 kr!! Bilden gör inte rättvisa ngn stans men hade inte tid eller ork att ta en bättre bild hehe

Skor från en butik som heter Nine West fick dem för knappt 200 kr också 1000000000 ggr snyggare på hehe

Och vinter converse :) Köpte dem från en Concerse butik (alltså inte ngn random butik som säljer converse) utan en äkta converse butik. Va coolt för dem hade en massa coola converse som inte fanns i andra butiker. Dem sålde mest bara dem vanliga tyg conversen (hittade dem inte ens skinn?!) För 420 kr blev dem mina! Perfekta vinterskorna i och med att dem tål snö och regn <3

 

Det va nog allt hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0