Shopping igen ehehehhehe

Blev ingen jetski idag utan vi drog till en asstor shoppingmall ist och fastnade dar ist i ngra timmar haha Och pa eftermiddagen sa drog vi till stranden. Varkar som att jag inte kan ga in i en Tommy Hilfigger butik utan att kopa med mig ngt haha (Skojar faktiskt inte varje ganmg vi gatt in har jag kopt med mig ngt!!)

 

Idag fick jag med mig mitt 10:de plagg darifran haha Craaazzy men dem har sa snygga saker sa jag kan ba inte lata bli och som min mamma sa om hon hade latit mig sa hade jag shoppat annu mer haha

 

Sa ahr mkt att visa nar jag kmr hem hihi :D

 

En bild fran ebachen far ni iaf idag pa mig och angelique

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0