Plugg

Imorgon är det sista dagen innan höstlovet! Kommer att bli så otroligt skönt säger jag bara. Taggar nu och vill att lördag ska komma nu nu nu nu nu. Saknat att föra hemma hos Sara haha (vi e alltid där) ba sminka mig i hennes rum medans vi lägger på musik på skön volym och drar ut på hennes balkong 24/7 och bara ha det så allmänt gött som det bara går!!! Aja nog med tjat nu haha

 

Som ngn gissade iaf så hade vi tänkt vara cowboys! Jag ska stå för hattarna och pistolerna medans sara fixar mysiga flanellskjortor. Nu måste jag ba hitta våran andra pistol som ser likadan ut som den på bilden fast i silver!!!! Den e spårlöst borta och jag får panik för det va den pistolen jag tänkt ha buhu känner jag mig då..

 

Aja ska kolla på rihannas grymma video en gång till och sedan ska jag plugga lite medans jag har min kalla cola jämte haha

 

Eftersom anti tog slut på alla mina cambilder så får ni en bild som togs förra året av en kompis till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0