Habibi <3

Måste komma ihåg att ringa den här plutten ikväll!!! Så söt e hon <3


Faktiskt den av mina kompisar som jag har känt längst (förutom belinda men hon räknas inte för vi är kusiner haha)så hon är min barndomskompis. Kände Sara innan jag började högstadiet, kommer ihåg hur jag gick till henne första dagen inför skolan och hur vi sen gick tillsammans upp till skolan.

 

Hahha har haft hur roliga minnen som helst med henne min lilla habibi. Kan inte förklara hur roliga telefonsamtal vi har när Sara bråkar med sina systrar på arabiska och jag skrattar i andra änden av telefonen för att jag faktiskt fattar allt! Och när jag sitter och säger saker på arabiska till bebisen och sara skrattar i andra ände av telefonen. Kommer nog inte kunna dra till gvd i helgen vilket jag blir ledsen för iom att jag veeerkligen velat träffa henne. Men ska försöka träffa henne nu under höstlovet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0