20:53

Ska sitta och plugga lite nu :) Har iaf blivit beroende av min plattång och kmr locka mitt hår 24/7 känns d som hahah Lockar bara längst fram så d ska bli lite volym och inte ba hänga dött på sidorna :) Yep iaf ha en go natt människor :)

 

image description

Jag och kusinen hos min pappas kusin (?) haha iaf så hade han nanat hos oss i helgen. Alltid trevligt med lite sällskap här hemma. Jag och patrick är faktiskt rätt lika personlighets mässig. Vi brukar gilla samma saker och vi kommer alltid bra överrens! Vet iaf att jag kan berätta om vad som helst för hnm <3 Han e som en av mina bästa tjejkompisar haha Han har t.o.m. gett mig råd om vad jag ska ha på mig när jag ska på fest <3

Ha en go kväll! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0